Komplexní způsob příjmu vozidla do servisu, to je přímý příjem vozu (s eventuálním využitím zvedáku) za Vaší přítomnosti, to je přidaná hodnota pro Vás, našeho zákazníka. Proces provádíme bezplatně (odborným personálem v příjemném prostředí), při čemž jsou odhaleny případné nedostatky a ty jsou na místě se zákazníkem konzultovány.
Všechny pracovní položky jsou normovány výrobcem a zákazník platí jen částku danou těmito normami. Není zde prostor na prodlevy, a tak i kdyby mechanik strávil opravou Vašeho vozu delší čas, tak Vy nic navíc než předepisuje norma neplatíte.
Všichni naši mechanici, servisní poradci a dílenští specialisté jsou pravidelně proškolováni. Odbornost personálu je podmínkou značky SEAT pro udělení certifikátu ISO 9001. Dílenské vybavení v hodnotě několika milionů korun je na technologické špičce. Každé vozidlo je během opravy chráněno před znečištěním volantu, řadící páky, sedadla a koberce řidiče (servisním poradcem či mechanikem nainstalovanými ochrannými potahy). Nabízíme důstojnou a pohodlnou čekací zónu, kde je o zákazníka, který chce na opravu čekat v servisu, našimi zaměstnanci dobře postaráno.
Majitelé vozidel se rozhodují, zda po záruce navštívit autorizovaný nebo neautorizovaný servis. Všeobecným názorem přitom bývá, že autorizovaný servis bývá příliš drahý, zatím co neautorizovaný udělá stejnou službu za mnohem méně peněz.
Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, mít kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy primárně používat originální, výrobcem otestované náhradní díly. V neposlední řadě také absolvovat pravidelně skrytou kontrolu výrobce na kvalitu servisních služeb, tzv. Dílenský test. V rámci tohoto anonymního testu výrobce ověřuje a hodnotí dodržování opravárenských postupů a také úroveň chování servisu k zákazníkovi. Na základě dosažených výsledků jsou v případě potřeby přijata nápravná opatření.
Na všechny provedené práce v našem autorizovaném servisu SEAT a samozřejmě na všechny Originální díly SEAT®, které byly použity při opravě, se vztahuje záruka 2 roky. U některých dílů je dokonce delší. Náš zákazník nemusí, v případě pochybností či reklamace, hledat po roce a půl účet od opravy. Vše společně se zákazníkem rádi dohledáme v našem zakázkovém systému. Známe historii vašeho vozu, každý servisní úkon, který byl kdekoliv v Evropě v autorizovaném servisu proveden a tím zachováváme jeho hodnotu a neprovádíme zbytečné úkony údržby, které již byly provedeny jinde.
Kvalita každého vozu SEAT, reklamace a případný výskyt určitých technických jevů jsou pravidelně sledovány. Výrobce vozů SEAT se prostřednictvím servisních dílenských akcí (dále SDA) snaží předejít potížím zákazníka a provádí preventivní řešení technického problému zdarma, nezávisle na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno záruční lhůtou vozu. Každý zákazník, který navštíví autorizovaný servis s vozidlem, na kterém je vyhlášena SDA, je na tuto opravu upozorněn. V neautorizovaném servisu tuto informaci nezjistíte! Každé vozidlo pozvané na SDA je kontrolováno zdarma.
Servisní dílenská akce není nic jiného než důkaz, že zákazník je na prvním místě a prodejem vozu nebo uplynutím záruční lhůty naše péče o něj nekončí.
Našim zákazníkům nabízíme výhodné ceny za práci i originální díly. Systém slev a akčních nabídek máme nejen pro stálé zákazníky se zánovním vozem, ale i pro zákazníky s vozem starším 4 let. Těm můžeme nabídnout i tzv. Economy díly.
Díky pravidelným servisním prohlídkám a údržbě vozidla v autorizovaném servisu, záznamu v servisní knize a systémech výrobce má Váš vůz doložitelnou historii a při následujícím prodeji pak bude mít mnohem vyšší hodnotu.