Žijte odvážněji, žijte lépe.

SEAT CONNECT pro váš SEAT

Vše připojeno. Váš vůz je vám vždy na blízku se službou SEAT CONNECT. Tak to má být.

Konektivita SEAT

Ukončení aplikace SEAT CONNECT

Upozornění: Aplikace SEAT CONNECT bude do konce roku 2024 zrušena a nebude nadále aktivní. Stáhněte si proto již nyní novou vylepšenou aplikaci My SEAT.

Vše, co potřebujete

Neustále ve spojení.

Přímo v nové aplikaci My SEAT nebo v informačním a zábavním systému vašeho vozu SEAT. Spravujte vše na jednom místě. Od bezpečnostních funkcí až po vzdálený přístup. Usnadněte si život.

Služby a bezpečnost

Vždy v pohotovosti.

Vždy v bezpečí.

Kompletní konektivita s balíčkem STANDARD CONNECTIVITY vám dává pocit jistoty. Ať jste kdekoli.

  • Nouzové volání automaticky přivolá záchranné služby, pokud detekuje nehodu.
  • Stiskněte tlačítko pro volání v případě poruchy a požádejte naše telefonní centrum o pomoc.
  • Máte-li jakékoli dotazy, zavolejte našemu oddělení zákaznické péče.
  • Plánování servisu v případě, že potřebujete sjednat termín servisní prohlídky.

Vzdálený přístup

Na místě řidiče.

Kdekoliv.

Vše co potřebujete. Nyní můžete ovládat svůj vůz na dálku, ze svého smartphonu s balíčkem STANDARD CONNECTIVITY.

  • Odemknout a zamknout vůz.
  • Zkontrolovat světla a ventilaci.
  • Najít, kde jste zaparkovali.
  • Získat upozornění o aktivitě kolem a uvnitř vašeho vozu.

Média a Internet

Celý svět uvnitř vašeho vozu.

Snadný přístup a přístup ke všemu, co byste na cestě mohli potřebovat, prostřednictvím infotainmentu vašeho vozu. Pokud jste kompletně síťově propojeni, máte nekonečné možnosti. Proto je tady balíček CONNECT Plus.

  • Online dopravní informace a aktualizace stavu vozovky v reálném čase.
  • Vyhledávání nejbližších parkovacích míst a čerpacích stanic.
  • Online výpočet trasy.
  • Přirozené hlasové ovládání pro aktivaci navigačního systému, audiosystému a multimediálního přehrávání.
Instalace a přihlášení

Váš SEAT. Vaše SEAT ID.

Stáhněte si novou aplikaci MY SEAT a vytvořte si své SEAT ID.

Ein Mann sitzt in einem SEAT und hält ein Smartphone in der Hand.
Jednoduché připojení

Spojení s vozem SEAT.

Přihlášení pomocí SEAT ID

  • Pro přihlášení do aplikace je nutné založení účtu SEAT ID. To lze vytvořit přes infotainment ve vašem voze, smartphonu nebo v internetovém prohlížeči na této adrese:https://seatid.vwgroup.io/

Propojení s vozem

  • Posledním krokem je propojení vašeho nově vytvořeného účtu SEAT ID s vašim vozem. To lze udělat v infotainmentu vašeho vozu a potvrzením přihlášení pomocí obou klíčů uvnitř vozu.

Stáhněte si aplikaci v obchodu Google Play.
Stáhněte si aplikaci v obchodu App Store.

      Eine Frau hält ein Smartphone in den Händen.
      SEAT CONNECT předplatné služeb

      Vypršela vám zkušební doba? Nevadí!

      Pokračujte s tím nejlepším z konektivity i nadále a obnovte si předplatné služeb SEAT CONNECT podle následujícího návodu. Nyní s 50 % cenovým zvýhodněním.

      SEAT CONNECT

      Vzdálené odemykání/zamykání vozu

      S novou funkcí AutoIDENT můžete začít odemykat/zamykat váš vůz pohodlně přímo v aplikaci My SEAT. Bez nutné návštěvy partnera SEAT.

      Další informace o SEAT CONNECT

      Katalogy SEAT CONNECT

      Výhody SEAT CONNECT pro váš spalovací vůz.
      Výhody SEAT CONNECT pro váš hybridní vůz.
      Zákaznická podpora služeb SEAT CONNECT
      Něco vám nefunguje? Nevíte si s něčím rady? Kontaktujte nás!

      V případě problémů s funkčností služby SEAT CONNECT můžete využít naše nové interakční centrum, které je zřízeno jako podpora konektivních služeb. Operátoři komunikují v českém jazyce a můžete je kontaktovat:

      telefonicky: 00800 4000 2020

      e-mailem: [email protected]

      K tomu, aby se proces zrychlil, doporučujeme disponovat těmito informacemi:

      • VIN vozidla
      • Zákaznický účet
      • Screenshot z aplikace
      • Verzi aplikace
      • Operační systém telefonu
      • Model telefonu
      Nabídka služeb SEAT CONNECT

      Od února 2024 je k dispozici nová nabídka služeb SEAT CONNECT v podobě dvou balíčků:

      Balíček STANDARD CONNECTIVITY na 10 let zdarma (vozy bez navigačního systému).

      CONNECT Plus (vozy s navigačním systémem) na 5 let zdarma.

      Nové balíčky jsou k dispozici pro tyto modely SEAT:

      Arona/Ibiza vyráběné od kal.týdne 7/2024

      Leon/ Leon Sportstourer vyráběné od kal.týdne 22/2024

      Ateca vyráběné od kal.týdne 13/2024

      Pokud vlastníte vůz vyrobený před těmito daty, služby SEAT CONNECT máte k dispozici po dobu 1 roku zdarma. Po uplynutí bezplatného období je potřeba služby obnovit. Více informací o obnovení předplatného služeb SEAT CONNECT naleznete zde. Pro model SEAT Tarraco není nabídka nových služeb SEAT CONNECT k dispozici.

      Další informace o SEAT CONNECT

      Nejčastější dotazy

      1. Které modely jsou kompatibilní se službami SEAT CONNECT?
      • SEAT Leon vyráběný od 05/2020
      • SEAT Ateca vyráběný od 09/2020
      • SEAT Tarraco vyráběný od 09/2020
      • SEAT Ibiza vyráběný od 09/2020
      • SEAT Arona vyráběný od 09/2020
      2. Co je to VIN a kde ho najdu na svém autě?

      VIN (identifikační číslo vozidla nebo číslo podvozku) je jedinečný 17místný identifikační kód vašeho SEATu. VIN najdete ve svých registračních dokladech nebo na vnějším pravém dolním rohu čelního skla. Budete jej potřebovat pro registraci svého vozu a nastavení profilu SEAT CONNECT.

      3. Co je to S-PIN?

      S-PIN je čtyřmístný kód vytvořený pro vaše SEAT ID během registrace. Budete jej potřebovat pro vzdálené zamykání a odemykání a také pro ovládání funkce dálkové klimatizace. Je nezbytné, aby S-PIN obsahoval různou číselnou kombinaci, nikoli stejná čísla (1111,2222,..) či vzestupnou nebo sestupnou řadu čísel (1234, 4321,..).

      4. Jak mohu potvrdit vytvoření svého účtu, abych mohl zaregistrovat své auto?

      Jakmile vytvoříte své SEAT ID, obdržíte e-mail s žádostí o ověření vašeho účtu. Může trvat několik minut, než se potvrzovací e-mail dostane do vaší doručené pošty (nezapomeňte zkontrolovat složku Spam). Otevřete a kliknutím na odkaz v e-mailu potvrďte svůj účet. Nyní, když jste zaregistrováni, stačí si zaregistrovat auto a propojit ho se svým uživatelským účtem, abyste si mohli užít celou škálu online služeb SEAT CONNECT.

      Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail, kontaktujte zákaznickou podporu SEAT a my se vám pokusíme poradit jak postupovat dál.

      5. Co je myšleno "aktivací ve vozidle"?

      Aktivace ve vozidle vám umožňuje zaregistrovat vozidlo ihned jakmile usednete za volant a propojit ho s vaším SEAT ID, abyste mohli začít využívat služby SEAT CONNECT bez zbytečného zdržování.

      Asistent registrace vás provede jednoduchým procesem vytvoření účtu SEAT ID ve vašem vozidle, přihlášení a přidání vašeho vozidla do vaší "Garáže" v aplikaci. Během procesu registrace si můžete prohlédnout všechny potřebné právní informace (Zásady ochrany osobních údajů) a přijmout podmínky SEAT CONNECT.

      6. Co mám dělat, když mám problémy s používáním služeb SEAT CONNECT?

      Nejprve se ujistěte, že máte vyřešeno následující:

      • Dobrý internetový signál a datové připojení
      • Správné VIN vašeho vozidla
      • Model, který je kompatibilní s požadovanými službami (výroba vozu září 2020 a dál)
      • Platná licence pro využívání SEAT CONNECT služeb (je-li k dispozici)

      Pokud žádný z výše uvedených problémů problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce nebo využijte Zákaznickou podporu služeb SEAT CONNECT.

      V případě problémů s funkčností služby SEAT CONNECT můžete využít naše nové interakční centrum, které je zřízeno jako podpora konektivních služeb. Operátoři komunikují v českém jazyce a můžete je kontaktovat:

      telefonicky: 00800 4000 2020

      e-mailem: [email protected]

      K tomu, aby se proces zrychlil, doporučujeme disponovat těmito informacemi:

      • VIN vozidla
      • Zákaznický účet
      • Screenshot z aplikace
      • Verzi aplikace
      • Operační systém telefonu
      • Model telefonu
      7. Jaké funkce mohu použít, pokud jsem ještě plně neaktivoval SEAT CONNECT?

      Pokud se nezaregistrujete a plně neaktivujete služby SEAT CONNECT, můžete využívat pouze služby vyžadované zákonem (veřejné tísňové volání "e-Call").

      8.Co se stane s osobními údaji, které poskytuji při registraci u SEAT CONNECT?

      SEAT udržuje databázi všech osobních údajů poskytovaných zákazníky a dalších informací nezbytných pro poskytování služeb SEAT CONNECT, jako jsou údaje o vozidlech a geolokace.

      Veškerá data, která jsou vytvořena při používání služeb SEAT CONNECT, patří zákazníkovi. Využití dat tedy závisí na výslovném souhlasu zákazníka.

      Veškeré využití dat probíhá v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Další informace najdete v Zásadách ochrany osobních údajů SEAT CONNECT.

      Vezměte prosím na vědomí, že všechna data jsou používána pouze společností SEAT a jejími distribučními a servisními partnery. Údaje nejsou sdíleny s třetími stranami z komerčních důvodů a ve většině případů jsou uchovávány anonymně (neanonymní údaje se používají pouze v nezbytných případech). V takových případech SEAT zpracovává data podle přísných bezpečnostních pokynů.

      9. Na jak dlouho platí moje předplatné služeb SEAT CONNECT?

      Bezplatné zkušební období se liší v závislosti na datu výroby jednotlivých modelů.

      1. Bezplatné období po dobu 12 měsíců.

      • SEAT Leon a Leon Sportstourer (vyroben od května 2020 do kal. týdne 21/2024)
      • SEAT Arona /Ibiza (vyrobené od září 2020 do kal. týdne 06/2024)
      • Ateca (vyrobené od září 2020 do kal. týdne 12/2024)
      • Tarraco (vyrobené od září 2020 do kal. týdne 16/2024)

      2. Bezplatné období po dobu 10 let (balíček STANDARD CONNECTIVITY) nebo 5 let (balíček CONNECT Plus )

      • SEAT Leon a Leon Sportstourer (vyroben od kal. týdne 22/2024)
      • SEAT Arona /Ibiza (vyrobené od kal. týdne 07/2024)
      • Ateca (vyrobené od kal. týdne 13/2024)

      Období služby je propojeno s vaším vozidlem a zobrazeno ve vašem uživatelském účtu. Po skončení bezplatného zkušebního období je nutné službu obnovit, abyste ji mohli i nadále využívat.

      Další podrobnosti naleznete v aplikaci MY SEAT, případně vám je sdělí autorizovaný prodejce vozů SEAT.

      10. Jak mohu aktivovat nebo deaktivovat Anonymní režim?

      Přímo v infotainmentu ve vašem voze můžete vybírat a přepínat mezi čtyřmi režimy soukromí.

      11. Můj smartphone byl odcizen. Mohu službu zablokovat, abych zabránil zneužití?

      Pokud přijdete o svůj smartphone, můžete si změnit heslo přístupem do aplikace SEAT CONNECT z jiného zařízení. Nové heslo je vyžadováno při používání jakékoli ze služeb aplikace MY SEAT. Z důvodu dalšího zabezpečení můžete upravit nastavení aplikace tak, že budete muset znovu zadat heslo po 5, 10 nebo 15 minutách bez aktivity na účtu.

      12. Proč se nemohu přihlásit do aplikace My SEAT?

      Nejprve se ujistěte, že máte ve smartphonu nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Chcete-li to zkontrolovat, navštivte obchod AppStore nebo Google Play Store a nainstalujte všechny dostupné aktualizace.

      Pokud stále máte problémy s přihlášením ke svému účtu SEAT CONNECT, můžete použít e-mail, pomocí kterého jste se zaregistrovali, k identifikaci svého účtu a obnovení hesla. Pokud se tím problém nevyřeší, kontaktujte zákaznickou linku SEAT CONNECT a my se budeme snažit vám pomoci.

      13. Mohu odpojit své uživatelské ID od auta (např. při prodeji)?

      Ano, přejděte do nabídky infotainmentu ve vozidle v části "Uživatel" a stiskněte "Odstranit uživatele / Obnovit tovární nastavení". Všechna vaše data budou smazána z vozu a ze systémů SEAT. Tento proces je nevratný a slouží v případě převodu vlastnictví vozu.

      14. Mohu kompletně vymazat své uživatelské ID?

      Ano, ale je nutné zvážit, jestli si nechcete účet do budoucna ponechat, jelikož po smazání ztratíte přístup k vašemu ID a ke všem připojeným aplikacím. Vaše data budou navždy ztracena.

      • Přejděte do portálu SEAT ID dostupném zde: https://seatid.vwgroup.io/
      • Přihlaste se pomocí údajů k účtu, který si přejete vymazat
      • Po přihlášení se posuňte níže, až k odstavci "Nastavení účtu" a tam klikněte na tlačítko "Správa".
      • Následně se ukáží možnosti, kde je nutné potvrdit smazaní uživatelského účtu kliknutím na "Smazat uživatelský účet" a postupovat podle dalších kroků

      Tím dojde ke smazání základního účtu ID, který je vázaný na vámi registrovaný e-mail a který sdružuje data do všech aplikací, vč. SEAT CONNECT.

      15. Obchodní nabídka SEAT CONNECT pro Ibiza, Arona, Ateca & Leon

      Tato obchodní nabídka platí pro vozy SEAT Ibiza a SEAT Arona vyrobené v kal. týdnu od 7/2024, SEAT Ateca vyrobené v kal. týdnu od 13/2024 a SEAT Leon & SEAT Leon Sportstourer vyrobené v kal. týdnu od 22/2024. Pokud je vozidlo vyrobeno před těmito daty, jedná se o obchodní nabídku s bezplatným zkušebním obdobím 1 rok od spuštění záruky na vozidle. Pro více informací  kontaktujte prosím svého prodejce nebo oddělení péče o zákazníky.

      Pokud je vaše vozidlo vybaveno systémem Media (vozy bez navigace), součástí obchodní nabídky SEAT CONNECT je balíček "Standard Connectivity" na 10 let ZDARMA.

      Pokud je vaše vozidlo vybaveno Navigačním systémem, součástí nabídky je navíc 5 letá  bezplatná zkušební verze balíčku "CONNECT Plus".

      Po uplynutí zkušební doby si můžete služby pohodlně prodloužit zakoupením balíčku na 1 nebo 2 roky.

      16. Obchodní nabídka SEAT CONNECT pro Tarraco

      Pokud je váš vůz Tarraco vybaven systémem Media (vozy bez navigačního systému) je součástí dodávky roční bezplatné zkušební verze SEAT CONNECT s balíčky  SEAT CONNECT - Safety & Service (Bezpečnost & Služby)  a SEAT CONNECT - Remote Access (Vzdálený přístup).

      Po uplynutí 1 roku bezplatného zkušebního období budete moci dále bezplatně využívat balíček SEAT CONNECT - Safety & Service.  Pokud chcete i nadále využívat službu SEAT CONNECT - Remote Access (Vzdálený přístup), musíte si ji obnovit a zaplatit předplatné na 1nebo 2 roky.

      Pokud je vaše Tarraco vybaveno Navigačním systémem, součástí je navíc bezplatná zkušební verze SEAT CONNECT s balíčkem SEAT CONNECT - Media & Internet.

      Po uplynutí 1 roku bezplatného zkušebního období budete moci dále bezplatně využívat balíček SEAT CONNECT - Safety & Service.  Pokud chcete i nadále využívat službu SEAT CONNECT - Media & Internet a SEAT CONNECT - Remote Access (Vzdálený přístup), musíte si ji obnovit a zaplatit předplatné na 1 nebo 2 roky.

      17. Co je balíček „STANDARD CONNECTIVITY“?

      Standardní konektivita* je balíček zaměřený na bezpečnostní funkce a funkce se vzdáleným přístupem, které vám poskytnou snadnou pomoc. Balíček je k dispozici pro všechny systémy SEAT Media a s Navigačním systémem (neplatí pro Tarraco) a má 10leté bezplatné zkušební období. Po jeho uplynutí si můžete i nadále užívat balíčku placených i bezplatných služeb, pokud si prodloužíte příslušné předplatné.

      *Balíček Standardní konektivity je k dispozici pouze pro nové vozy SEAT vyrobené od kal. týdne 7/2024**. Nabídka není k dispozici pro vůz SEAT Tarraco.

      **SEAT Arona/Ibiza vyráběné od kal. týdne 07/2024

      SEAT Ateca vyráběné od kal. týdne 13/2024

      SEAT Leon / Leon Sportstourer od kal. týdne 22/2024

      17. Co je balíček „CONNECT Plus“?

      Balíček "CONNECT Plus"* posouvá celkové zážitky z jízdy na ještě vyšší úroveň poskytováním informací pro navigaci v reálném čase. Tato služba je k dispozici pouze pro vozy vybavené navigačním systémem a má 5leté období bezplatného používání. Zákazníci, kteří tuto službu chtějí používat i po uplynutí této lhůty, si musejí obnovit její předplatné.

      *Balíček CONNECT PLUS je k dispozici pouze pro nové vozy SEAT vyrobené od kal. týdne 7/2024**. Nabídka není k dispozici pro vůz SEAT Tarraco

      **SEAT Arona/Ibiza vyráběné od kal. týdne 07/2024

      SEAT Ateca vyráběné od kal. týdne 13/2024

      SEAT Leon / Leon Sportstourer od kal. týdne 22/2024

      18. Prodloužil(a) jsem předplatné služeb SEAT CONNECT, ale nedorazila faktura. Kde ji najdu?

      Doba čekání na fakturu může trvat až 24 hodin. Vaše faktura by měla být k dispozici také na webovém portále SEAT, kam se přihlásíte pomocí vašeho SEAT ID. Po kliknutí na menu -> historie objednávek ("Moje objednávky") -> "Stažení faktury PDF by mělo dojít ke stažení vaší faktury. Pokud po uplynutí čekací doby 24 hodin fakturu stále nemáte k dispozici, kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected], nebo telefonicky: 00800 4000 2020

      UPOZORNĚNÍ: Aplikace SEAT CONNECT bude v srpnu 2024 ukočena a nebude možné ji nadále používat. Stáhněte si proto již nyní novou vylepšenou aplikaci My SEAT, na tomto odkazu a užívejte si služeb SEAT CONNECT bez omezení.