Elektromobilita

Chytřejší a čistější mobilita.

Změna nebyla nikdy tak snadná jako dnes. Nastal čas. Představujeme vylepšená řešení pro elektromobilitu.

Příhodný okamžik

Elektřina na výsluní.

Pokrok se vyplácí. Lepší mobilita pro moderní život. Vidíme naše města budoucnosti v jasnějším světle, jako nenarušený prostor k životu. Naše řada vozů s elektrickými pohony byla navržena s ohledem na tuto zásadu a poskytne vám spoustu dalších výhod.

  • Dotované nabíjecí stanice pro firmy, státní organizace a snadné nabíjení s wallboxy SEAT
  • Zvýhodněné parkování a přístup do omezených oblastí
  • Udržitelnost díky nízkým až nulovým emisím
  • Budoucí podpory pro uživatele elektrických a hybridních vozidel
Váš svět

Výhody nového myšlení.

Ekologičtější a pohodlnější způsob cestování. Méně hluku a maximální odezva z elektrického motoru přináší radost z jízdy. Navíc spousta dalších výhod.

  • Snížené provozní náklady
  • Pohodlnější zážitek z jízdy s okamžitou akcelerací.
  • Výhodné tarify na veřejných nabíjecích stanicích a pro parkovaní, či bezplatná jízda na dálnicích v ČR
  • Chytrý dojezd s hybridními pohony: kombinujte úspornou elektrickou jízdu s maximálním dojezdem na benzín.
Kdo je kdo

Najděte si svůj směr.

eTSI (mHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle)

SEAT eTSI pomáhá spalovacímu motoru vašeho vozu při akceleraci. Využívá také rekuperační brzdění k napájení baterie na trase.

e-HYBRID (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle)

Vjeďte do města bez emisí a vylepšete si každodenní dojíždění pomocí elektromotoru. Nebo přepněte na benzín s dojezdem až 800 km a výkonem 204 k a s nižšími celkovými náklady na spotřebu

Electrický pohon (BEV – Battery Electric Vehicle)

Jezdí s nulovými emisemi, plně pomocí elektrického motoru. Vyniká v poskytování okamžitého výkonu a ovladatelnosti, s různými dojezdy. SEAT na českém trhu momentálně nemá v nabídce plně elektrický automobil.

eTSI (mHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle)

SEAT eTSI pomáhá spalovacímu motoru vašeho vozu při akceleraci. Využívá také rekuperační brzdění k napájení baterie na trase.

eTSI (mHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle)

SEAT eTSI pomáhá spalovacímu motoru vašeho vozu při akceleraci. Využívá také rekuperační brzdění k napájení baterie na trase.

e-HYBRID (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle)

Vjeďte do města bez emisí a vylepšete si každodenní dojíždění pomocí elektromotoru. Nebo přepněte na benzín s dojezdem až 800 km a výkonem 204 k a s nižšími celkovými náklady na spotřebu

Electrický pohon (BEV – Battery Electric Vehicle)

Jezdí s nulovými emisemi, plně pomocí elektrického motoru. Vyniká v poskytování okamžitého výkonu a ovladatelnosti, s různými dojezdy. SEAT na českém trhu momentálně nemá v nabídce plně elektrický automobil.

Elektrifikované vozy

Ten pravý.

Leon e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 64 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Leon e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 63 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Tarraco e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 54 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Leon e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 64 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Leon e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 64 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Leon e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 63 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
Tarraco e-HYBRID
  • Dojezd na jedno nabití až 54 km*
  • Snížení emisí oproti konvenčnímu spalovacímu motoru
V plném proudu

Domácí nabíjení

Připojte se do domácí zásuvky a nebo dobíjejte rychleji pomocí nabíjecích stanic SEAT a MOON. Provedeme vás celým procesem.

* Hodnoty spotřeby paliva, průměrného dojezdu a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1).